Když draka bolí hlava míří na veletrh do Cannes

Pohádka z dílny Dušana Rapoše a Petra Šišky míří na filmový veletrh MIPCOM do Cannes. 

Jedná se o světový veletrh, na kterém televizní společnosti z celého světa kupují nové pořady, které pak budou nabízet svým divákům.

Pro spolupráci na celosvětové distribuci si producent Petr Šiška vybral Filipa Albrechta, distributora českých filmů v zahraničí, který se dohodl s filmovým studiem Hamburg na zastoupení pohádky ve světě.

Podařilo se mi s generálním ředitelem Studio Hamburg Enterprises Christianem Rönschem dohodnout zastoupení pohádky pro celý svět. Pan Rönsch viděl oficiální trailer a na základě toho se rozhodl pro spolupráci,“ uvedl Filip Albrecht.

Pohádka bude mít i anglický název „The secret o the two-headed dragon“, což v překladu znamená „Tajemství dvouhlavého draka“.

Komentáře